Att renovera Halmstad Teater är ett av de vallöften vi i Moderaterna hade i valprogrammet 2022. Det känns bra att vi med vårt samarbete i Ansvar för Halmstad kan infria det löftet.

Detta är en start i att levandegöra Halmstad centrum och det kommer betyda fler evenemang till stan vilket gynnar hotell och restaurangnäringen.